Danny - In the club

De som känner mig vet att jag älskar melodifestivalen. De som känner mig vet att jag skriver om mellon varje år i bloggen. De som känner mig vet att jag går efter låten och inte artisten. De som känner mig vet att jag försöker lyssna efter vilken låt som skulle funka i eurovision. I år har jag hittat 2 låtar som jag tror skulle funka i eurovision och en av dem Danny med låten in the club.

In the club är inte en tjej låt. Det är inte en kill låt. Det är en låt både för tjejer och killar. Vilket är väldigt nice. Jag kan se framför mig hur små barn står och studsar till låten, hur de som går på klubbar dansar till låten. Ja ni fattar poängen. Kan garantera att jag kommer få höra den här låten ofta på jobbet

Så har ni inte hört låten så ge den en chans. Och boka skivan via cdon :)
Den är ett smakprov på grabbens kommande skiva och In the club har gjort mig väldigt sugen på att höra mer.
Singeln är förätten. Nya skivan är huvudrätten.

Pelle
2011-02-28 @ 19:46:25
URL: http://bloggliv.nu

Hej!

Ville bara kika in och berätta att din blogg nu är publicerad på Bloggliv.



Mvh Pelle

Linn
2011-03-01 @ 15:21:28

Yes Me like! ( fast jag gillar Saade med!)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0