Tävla med RunKeeper och må bättre

Yepp och jag är en av dem som tänker ge mig in i detta. Jag vet själv att använder man sig av en app när man är ute och går så är det roligare. och när jag såg denna tävling så kände jag direkt att detta är något för mig. Och jag tycker att ni som läser detta ska haka på. Att ut och gå är bra motion men ibland kan man behöva en spark i baken för att man ska ta på sig skorna och knalla ut. Och detta kan vara hjälp med det. När man sätetr igång appen så tänker man *undra hur långt jag pallar idag* och när man gått klart så ser man på appen att man kanske kan gå liiiite till ändå för att gå lite mer än sist. ja ni fattar va :)

Läs mer här
http://biggest-loser.se/tavla-med-runkeeper/

Säg till om du hakar på. Kanske vi kan tävla mot varandra på samma gång ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0