Måndagen

Flera av er har säkert listat ut vad jag var iväg och gjorde i måndags. Anställningsinterjuver. 2 st.
Dock så hade vi inte samma tänkt. När jag kontaktade dem så berättade jag vad jag var ute efetr och de ville träffa mig men när jag väl satt där så var det inte alls det som de sa att de ville ha mig till. Besviken? Ja. Men samtidigt så har de nu mina papper utifall de skulle behöva mig till det jag är ute efter. På andra stället fick jag komplimang för att jag gjorde en bra interjuv. Alltid något. Men att åka 60 mil ner och 60 mil upp igen under samma dag kändes lite meningslöst men eftersom jag fick träffa fint folk under dagen oxå så kändes det inte helt bortkasstat. Smootie med Leone på stureplan. En snabbis med Linn på centralen och sen hem till Helena (träffade hennes söta son Vincent oxå, han verkade gilla mig).

Dagen började med att jag tog tåget som gick 5.39
Trött? Joho då. Undrar fortfarande vad vi körde över för tåget hoppade. Det var som om det var en stor vägbula. Men tåget fortsatte åka i fullfart. 23.20 skulle tåget gå hem igen. Blev försenat till 23.33
Ser då att ett tåg kommer in på en helt annan perrong och det står Storlien. Fatta nada. När klockan är 23.33 säger de i speakern att det är spårbyte. Alla börja lubba till tåget jag sett. Men tåget gick inte fören 15 min efter jag tagit mig in i min kupe (vilket tog en stund då den var låst för tanten där inne hade somnat ha ha) men ändå var vi i tid till Östersund. och vi var i tid till Stockholm. Är SJ sjuka?

Men ett bakslag (eller flera har jag väll haft men sak samma) stoppar inte mig :)
Bara att fortsätta att söka :)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0