Klippa hundens klor

I ett väntrum hos veterinären satt tre hundar och såg ledsna ut. En hund började prata med en annan, och frågade: - Varför är du här?
Svaret blev: - Jo, du förstår, matte har i flera år sagt till mig att inte pinka på mattorna. Men bara för att jäklas med henne så har jag gjort det så fort hon lämnat mig ensam hemma. Men nu ledsnade hon, så, ja tyvärr, jag är här för att avlivas.
-Åh fan! Sa den andra hunden, det är ungefär samma sak för mig. Jag har bitit vår brevbärare ända sen jag kom till min familj. Nu har den jäkeln anmält mig, så husse blev tvingad att avliva mig med. Livet är hårt.
- Men du då? frågade de den tredje hunden i väntrummet.
- Varför är du här?
- Tja, sa hunden. Det är en liknande historia. Ni förstår.. Hemma brukar matte dammsuga varje dag, och det gjorde hon i morse också. Dessutom är hon alltid naken då. Och idag råkade munstycket till dammsugaren lossna, så hon böjde sig framåt för att plocka upp det, och sätta tillbaka det. Ja, där stod hon med den nakna baken rakt framför mina ögon, OCH JAG KUNDE INTE HEJDA MIG... Jag hoppade på henne och fick in den och juckade för allt jag var värd. Så det är därför jag är här.
-Vad taskigt, sa de andra två hundarna, tänk att behöva bli avlivad bara för att man är kåt.
- Avlivad, nej för sjutton, jag är bara här för att få klorna klippta!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0