Den bästa stolen

Vi har fått en present till jobbet. Jag upptäkte den i tisdag. En massagestol. Det är den bästa massagestolen jag någonsin har suttit i. Den hittade samma punkt som massören gjorde. Har försökt sitta den en liten stund varje dag sedan i tisdags och tusan vad skönt det är även om det gör ont oxå. Sa till de på jobbet att jag tar med mig stolen när jag slutar som en present ;) Idag satt jag dock bara 5 min. han inte mer. Den har ett snabbprogram som är 5 minuter. Då tar den i lite extra så att den ska hinna med. Nästan synd att jag är ledig i 3 dagar nu så att jag inte får sitta i den. Så om någon rik snubbe läser detta o du inte vet vad du ska göra me dina pengar så köp en sån stol till mig ;) jag kan följa med och visa vilken det är :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0