Aj aj aj

Kom inte ens innanför dörren på jobbet idag innan jag gjorde illa mig. Okej nu får jag det att låta som om jag jämt gör illa mig där men icke sa nicke. Jag öppnade grinden (man drar upp en avlång järnstång ur ett hål) men när den skulle ner igen så fastna den inte så jag testade igen och igen. 3e gången gick det och då kände jag en smärta i fingret. Tänkte inte mer på det. När jag öppnat dörren in så kollade jag på fingret. Oj jag hade fått en stor blodfylld blåsa. Nog för att jag varit med om att få blåsor men inte fyllda med blod. En arbetskamrat kom me förslaget att sätta på ett plåster för att skydda den. Jag skulle undvika att he sönder den. Mitt finger måste ha fastnat under på nått vis när jag hedde ner stången. Några barn ville se och inget ont som inte har nått gott med sig. Barnen ansåg att man ska hädanefter vara försiktig med grinden ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0