Om mig

Snodde denna av Linn + att jag la till lite

Namn: Gerd Hanna Maria

Ålder: 30

Födelse: 4e Augusti 1981

Syskon:
Tobias, 1989a

Längd:
1.74

Sko-storlek: 41

Född: Östersund

Bor: Östersund

Bott: Karlstad

Gör just nu:
Svarar på detta och lyssnar på EMD


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Omtänksam, bra lyssnare, snäll

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Dåligt självförtroende, bryr mig för lite om mig själv, dålig på att avsluta saker


 

Vad är du rädd för: Getingar och att de jag bryr mig om mår dåligt

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Ögonen

Det roligaste jobbet du haft/har: Vet inte

Har du körkort och egen bil: Nix

När tog du ditt körkort: Har inget

När grät du senast: Igår

När skrattade du senast: Lördags när Ola Salo var på tv

Vem åkte du bil med sist: Broder

Vem åt du mat med sist:  Mig själv

Vem sov du hos sist: Mamma

Vem sov hos dig sist: Linn

Vad var du rädd för när du var liten: Människor

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Polis och flygvärdinna

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Som att jag minns det

Värsta smärtan du råkat ut för: När man tror man ska förlora nån man älskar

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Håller det för mig själv

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Ganska mycket

Har du någonsin sportat: Gick i basket ett tag när jag var liten. Sen var man med i 3 turneringar innom innebandy via fritidsklubben

Någon du ser upp till:

Vad finns alltid i din handväska: Mobilen, tuggumi, nycklar, headsettet

 


Har du varit utomlands någon gång: Norge (Finland oxå men klev aldrig av båten)

Vilken plats var finast:

Största stad/städer du varit i: Stockholm, Göteborg


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Japp har varit både rökare och snusare

Rökt:
Ja

Snusat: Ja

Druckit: Yepp och det händer än

Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen och 2 tatueringar

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Går inte att säga. Men den speciella glimten i ögonen slår inte fel.

Finaste komplimang du fått: Vet inte men fick en underbar av tiia nyligen. Men guuuud vad vacker du var <3<3<3

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: JA!

Har du någonsin fejkat en orgasm: Japp

Hur många sex-partners har du haft: Hemligt

Har du någonsin gjort något kriminellt: Snattat

Har du snattat: Som sagt

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Max

Vin eller Öl: Öl

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Sverige

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Båda

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil
Hummern
2011-08-25 @ 18:18:24
URL: http://ingenvanligbrunett.blogg.se/

Största stad/städer du varit i: Stockholm, Göteborg <<- du glömde malmö ;)

Maria Bredin
2011-08-25 @ 18:18:54
URL: http://mariachen.blogg.se/

men malmö e väll mindre än dem eller ;)

Emma
2011-08-25 @ 20:09:07
URL: http://ingenvanligbrunett.blogg.se/

e ju faktiskt sveriges 3 största stad;)

Maria Bredin
2011-08-25 @ 20:18:19
URL: http://mariachen.blogg.se/

3e ja ;) men inte största ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0