Ny vecka

Jaha måndag igen. I morgon är det dags för jobb igen. Dock ringde väckarklockan i morse och räddade mig. Dessa nätter alltså. Avskyr de här perioderna. mamma smsade att jag kunde sova vidare för regnet hängde i luften så det vi skulle hitta på blev inställt. Korkad som jag var så somnade jag om. Varför lär jag mig inte. Ja jag var trött men jag visste ju hur det skulle bli.

När jag var på stan sist så såg jag ett jätte fint smycketräd. Skulle behöva ett sånt till mina halsband. Fick veta att det är ett utgående sortiment och att den är på rea. Hur mycket den kostar vet jag inte men jag ska åka in snart och kolla på den igen om den finns kvar. Är den värd att köpas lixom.

Träning i kväll. Känner dock obehag för att åka dit. Inte för själva träningen. Utan att det är på badhuset jag ska träna och det var ett badhus med i drömmen i natt. Kanske därför jag känner att jag absolut måste dit. Ja jag e lite konstig. Obehag men måste dit. Aja.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0