Michael Mårtensson

För ett tag sedan skrev jag om bandet Highlights (och jag lär skriva om dem igen, var så säker) och nu tänkte jag skriva om ev av medlemmarna, Micke.

Som artist så har Micke en kanon röst, bra scen närvaro, får med sig publiken med mera. Han står inte bara rakt upp och ner och sjunger utan bena är lite överallt. Vickande höfter, dancemoves, you name it.

Som person så är han snäll, gullig, mysig, knäpp, rolig med mera. Han är lätt att prata med och umgås man med honom så vill man bara ha mer. Han gör en glad. Helt utan förvarning så kan han bara krama om en och då kan man inte låta bli att le. Han bryr sig om andra.

Jag vet att mitt sätt att skriva just nu låter konstigt. Så som att jag inte kan få ihop orden rätt. Men det är inte det lättaste att beskriva en sådan som Micke. han måste upplevas. Jag hade beskrivit honom för en polare men inte fören hon träffade honom så insåg hon vilken härlig kille han var och nu är även hon tokig i honom :) Beroendeframkallande människa? Yes.
Man kan helt enkelt inte låta bli att gilla honom.

Första gången jag träffade Micke var på en kryssning. Hans första spelning med bandet. Jag såg en snubbe med vit mössa knalla runt i korridorrerna (därför e han min lilla smurf <3) och jag funderade på om det kunde vara han, den nye. Hur var han som person? Skulle jag gilla honom?. När jag klev av båten så var min tanke *vilken härlig kille*
Han är en sådan person som man gärna vill ha som nära vän och umgås med på fritiden.
Och jag vill aldrig att han ska försvinna ur mitt liv.
Alla borde få ha en Micke.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0