En ny vecka

Måndag. Efter en natt med lite mord (i drömmarna alltså) så vaknade jag med uppsvälda ögon. Men det förstod jag ju. Ni som läste mitt ledsna inlägg i går vet ju oxå. Men kan medela er att inlägget inte visade mer än 30% av hur jag verkligen mådde. I allafall så ska jag försöka få ner svullnaden innan jag ska till moster en sväng. Måste även få ner illamåendet. Efter 1 vecka av snurr och flera dagars illamående så kan jag tänka mig hur de gravida känner sig på morgonen. Vakna med illamående det första man gör. Sen när jag klickade på datan så hade firefox fått för sig att näe nu orkar jag inte spara de sidor du vill ha sparade tills nästa gång så alla sidor var borta. Bra början på veckan va ;) och nej jag kommer inte hitta alla igen.

Jag försöker vara positiv idag. Jag försöker tänka att allt kommer få sig en lösning. Så istället för att gräma mig över den här starten på veckan så tänker jag så här i stället.
"klart det måste vara lite negativt i början av veckan för slutet av veckan kommer bli mycket bra"

Jag vände nyss på huvudet och stöna. Eftersom jag mått som jag mått på sistone så har jag låtit lyan falla. Och nu har jag inte många dagar på mig. Jag måste få till här hemma. Inte bara för mina gäster som kommer utan även för min egen skull.

Nu ska jag hälla i mig det sista av isvattnet (hjälper lite mot illamående)
GE MIG SALTA KEX!!!!
Oså ska jag klä på mig och försöka få till lite här hemma innan jag drar. Dock är det några tim kvar. Inte innan 13.00 sa moster.
Och måste försöka få i min nån frukost oxå



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0