30 år

Ärligt talat. Jag kan inte fatta att jag är 30 år
Jag: jag känner mig som 25
Mamma: och ser ut som 22
Njaa 22 kan jag inte hålla med om men vet att jag ser yngre ut. Fast enligt en exkompis så har jag ju ett sinne som en 15 åring (eller om det var 13) för det hade ju doktorn sagt ;) Mycket intressant ;)
Det var mer än vad jag visste. Det är ett rykte hon har spritt ut. Det finns mer i den historien men det ska jag inte gå in på. Nu ska vi ha roligt. Men ska klargöra för er alla om ni inte redan förstått det, hon ljuger :)

Har fått massor med grattis på facebook. Vad förvånad men glad jag blev. Extra glad för att en viss person gratta ;)

Vad har jag fått då? pengar (mycket behövligt) och mamma ska ta med mig på ett spa. Vad jag ska göra där vet jag inte än. Vet inte vilken summa jag ska få för men det som är prio 1 är ansiksbehandling :)
åt en svingod tårta. Chokladmouse tårta. Mums. mamma hade skaffat 2 olika. en jag önskat (ej smakat nån av dem förut) och en som hon rekomenderade. Den jag valt var mums. Den hon valt var nja. Men de flesta gillade hennes.
Till middag blev det små plock. Potatisgrattäng, sallad, rostbiff, skinka, karre medmera.

Gissa om att jag känner att jag borde träna i morgon ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0