Slå mig i huvudet

I natt var det värre igen. Vissa nätter är det bara halvjobbigt men i natt var det värre igen. Dock finns ju värsting nätter oxå och det var ett tag sedan. Peppar peppar. Dock minns jag inte så mycket från i natt mer än att en kompis som nyligen råkat illa ut hamnade i samma sits igen. Nästan i allafall. Det var påväg att hända. Urs och fy och blä. Ja jag är orolig för hennes skull.

Nu är det dock helg så på söndag får jag sova. I morgon ska jag upp samma tid som hela veckan. Dock inte för att jobba utan för att träna. Har blivit för lite träning den här veckan. Tröttheten gör så att jag får kämpa mig genom jobbet och då har jag huvudvärk eller är helt slut när jag slutat. Men i morgon kan jag ta de krafterna till träning istället :) Dock blir det ett extra hårt pass har jag bestämt. 2 pass istället för 1 för att vara exakt. En styrka och en kondition.

Nu är det den fula tiden ute. Snön försvinner. Gräset är brunt, skräp kommer fram, träden är kala, grus överallt osv. Får se om den här såkallade miljöstaden städar bra i år *skakar huvudet*

Ska ta och bjuda på lite bilder från min resa oxå men inte i detta inlägg.

Oså håller vi alla tummar för Hummern att hon får jobbet hon sökt :)
Om hon får det så kommer hon längre från mig :( men vill att hon ska vara glad :) så jag hoppas hon får det :)

Nej för fan nu måste jag få nått gjort här.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0