Mums

Det luktar gott i mitt kök. Har gjort korv i ugn. Hade tänkt göra några matlådor. Men det luktar för gott. Lär sluta med att jag tar en liten bit när potatisen är klar. Räcker dock till flera matlådor ändå. Tips till mig själv, se till att vara väldigt mätt när du fixar matlådor nästa gång ha ha.

Ska testa bodyattack i morgon kväll. Ska tydligen vara ett krävande konditionspass så jag lär avsky mig själv under passet ;) Men min kondition måste förbättras och där med pasta (där måste jag testa att äta i sommar, där med pasta alltså).

Om man börjar fundera på att börja spela bingolotto, börjar man bli gammal då?
Ingrid
2011-04-26 @ 21:39:13
URL: http://p0llys.blogg.se/

hihi känner igen det där matlagningsproblemet! Jag provsmakar gärna ett par gånger :P tuggummi är ett hett tips också, för det är ju inte gott att äta nånting om man har tuggummi i munnen :) nej nej, bingolotto är skoj! :)

Linn
2011-04-27 @ 09:03:01

Bingolotto var askul att spela med polare INNAN lotta engberg tog över skiten ! :D

Lisa
2011-04-27 @ 17:26:28
URL: http://sms-lan-utan-uc.blogspot.com/

Det är modernt att spela bingolotto nu för tiden




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0