Höst?

Ha ha närå ;) Men idag var det lite kyligt. det får man vänta sig under april. men måste säga att snön smalt ovanligt fort. Det blåste loite i dag så de torra löven ven omkring en. Jag skämtade me personalen att nu är det höst. Ja men det sägs ju att sommaren e kort ;)

Har haft lite svårt att böja mig idag. Har haft värk i midjan på sidorna typ. det är säkert efter afropower dansen i går. Sen är min häck väldigt spänd och det skyller jag på bodypumpen. I morgon ska jag cykla för första gången ute i år. Undra hur min röv mår i morgon kväll ;)

Jag nämner inte alltid i bloggen när jag tränar men kan säga att jag tar i mer nu, utifall ni undrar ;)
Emma
2011-04-20 @ 10:14:14
URL: http://galenhummer.blogg.se/

HAHAHAHAHAHA vilken syn ja fick av meningen "o min häck är väldigt spänd" haaaaaaaaaaahahahahahaha

Ämma
2011-04-20 @ 21:32:20
URL: http://holyashell

Jojo, men jag vart tvungen o göra en ny när ja kom på namnet ja har nu ;) haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0