Hogahoga

I cant stop this feeling deep inside of me *sjunger*

Det är mörkt i vardagsrummet. Har inte orkat resa mig och tända lampan. men det kvittar nu för jag tänkte slänga av mig alla kläder (snabb strip) och krypa till sängs. ja jag vet att det är fredag och ja jag vet att klockan bara är strax efter 21 men det skiter jag i ;) Ska bara göra lite isvatten att ha brevid sängen medans jag läser lite innan det är dags att nanna. I morgon tänker jag gå till affären och kolla efter tet som Hummern föreslog att jag ska testa för att sova bättre. Värt att testa :) Får hoppas att det inte finns nån snubbe me kniv där i morgon bara. Var det tidigare i veckan, rånförsök. Dock så var jag inte där just då.

21:14 piiiip

Here and now, I want to be the one for you *nynnar*

Nej för fan, nu slänger jag kläderna. Vi syns i drömmarnas värld

Over and out
Johanna
2011-04-29 @ 23:01:40
URL: http://johannawallden.webblogg.se/

Vi syns där du! ;) jag tyckte det var dig jag såg när jag somnade till lite.. :D hihi ses strax <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0