Att glömma mobilen

Att glömma mobilen och vara utan den en hel dag kan vara jobbigt. Ännu värre om man behöver den under dagen för att kontakta folk. Tänk er då det sista men flera dagar i stället. Japp panik. Det hände mig nyligen. Jag satt på tåget mot sundsvall och tänkte ta upp mobilen för att kolla facebook men den låg inte min handväska. Panik. och jag som skulle vara borta i 1 vecka.

Jag frågade i bistron om de hade en telefon och ringde mamma. Senare på kvällen fick jag låna Emma och Sabinas mobiler. Min bror åkte hem till mig och hämtade min mobil och han o mamma postade mobilen till Cissi. Så jag skulle få vara utan mobilen en halv vecka men bättre än en hel vecka.

Det var en aningen jobbigt att inte kunna kontakta folk. Flera som försökte få tag i mig. Kändes som en lättnad när jag stod i Södertälje och fick mobilen av Cissi.

Tack alla ni som ställde upp <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0