Uj uj misstag misstag

Alla gör vi misstag. Kvittar i vilken ålder vi är. Och jag gjorde ett misstag under veckan. MEN jag lärde mig nått av det :) Så nått gott fick jag ut av det i allafall om man nu ska tänka igenom saken. detta får mig att tänka att linn aldrig har fått se mig parta som man ska på en båt. Vi ska ju på Highlights kryssning i oktober så jag har bestämt mig för att visa henne vad jag kan :) Jag hoppas hon kommer att jubla eller nått. Okej lite överdrivet kanske men ni fattar poängen ;)

Så vad hände? De senaste gångerna har jag kunnat ddricka vad som helst och en hel del utan att bli full. Jag hade fått tanken att jag ej kan bli full längre. Korkad tanke jag vet. Så jag tänkte inte på vad jag gjorde på båten och blev totalt packad. Jag somnade i Linns hytt. Hon hade fått en hytt med fönster så de var tvungen att ha hennes hytt. Dock fick hon ej betala merför den om jag förstod rätt. Jag mådde bättre när jag vaknade och kanske hade det fortsatt att vara så om inte det blev storm. Vågorna nådde upp till våning 9 på båten. Och jag som kan bli sjösjuk. Som Linn så snällt beskrev det så spydde jag upp 1 års förbrukning av sprit. Jag lägger till mat oxå. Fy fan.

Vad har jag lärt mig utav detta?
Jo att ta det lugnt med drickat. Bara för att jag inte blir full på flera gånger så betdyder det inte att jag ej kan bli det.

Linn var dock underbar i går och tog hand om mig. Kollade till mig ibland. Bredde på mig täcke. Hämtade vatten och cola. Jag blev rörd <3
Peter försökte få mig att le när jag satt och kollade in dem på morgonen. Han gav sig inte fören mina mungipor gick upp lite. Jävla vågor. men att åka bussen till t-centralen var ett helvete. Vart har han fått sitt körkort. Och när vi höll på att åka av bron så fick jag nästan spader. Man hörde ljudet när min sida av bussen ristades mot brokanten.

Uppskattar att Cissi kom och sa hej när hon var på väg hem på kvällen. Jag fick sitta ett bra tag på centralen eftersom tågen inte går så bra. Jag la mig på en bänk och vilade och eftersom jag hade med en kudde (som jag skulle ha på natt tåget) så måste det ha sett ganska roligt ut. Men låt folk titta hi hi ;)

Jo just det. JAG har kört karaoke live. okej jag var full och det var inte så mycket folk där MEN det var live. Ett steg i rätt riktning. Jag ska släpa med Linn dit på highlights kryssen oså kör vi samma låt igen (Eloise) och då e jag nykter. Det blir steg 2 :) Är det mycket folk där inne så blir det steg 3 på samma gång *gulp*

Ja ni märker att jag har tagit kryssen ganska bra ändå. Dock så har inte min mage hämtat sig än.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0