Planer

Jösses vad jag har mycket planer. Jag har till o med en plan för 2011 och en för 2012 ha ha.
Men för tillfället inriktar jag mig såklart på i år. Har redan bestämt vad som ska göras på nyår. Än så länge blir det jag, Linn och Tobias. Ska bli kul :). Men det är ett tag till nyår men innan man vet ordet av så sitter man på tåget på väg dit vi ska fira ihop. Jag känner på mig att årets nyårsafton kommer att bli ihågkommen :D

Jag kommer känna mig rik i januari.
Rik? det är ju då man är som fattigast pucko
Ja kanske innan den 18e men sedan blir det annorlunda
Jaha har du vunnit på lotto då eller ha ha
Ha ha näe men jag är klar med min CSN skuld ;) När många betalar typ 400 i månaden till CSN så har jag betalat mycket mer. 1800. Ja det har varit tight vissa månader och jag har fått skippa mycket. Och när CSN räkningen har kommit så har jag suckat och undrat varför jag gör så. Men att veta att jag bara behöver betala året ut gör det lättare nu mot slutet. Tack vare att jag betalat så mycket varje månad så är jag snart klar.

Jag har mycket att fira på nyårsafton. Mycket säger man hej då till och välkomnar ett nytt år med en ny start. Och jag får fira det med härligt folk. Tänk om jag hade kunnat ha alla mina vänner där. Det hade varit toppen. Men det är svårt. Alla bor på så många olika ställen. Vi får fira nyår ihop när vi ses ;)
Mikkis fixa bubbel till nästa sommar ;)
Mikkis
2010-09-04 @ 02:34:01
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

sv: Spaet kostar 199 kr om man bokar i förväg via telefon (går endast så) o ombord kostar de 229 kr tror ja de va. Men ja bokar alltid innan så man vet att man får plats o att de blir billigare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0