Linns blogg fixad

Blir inget jobb i morgon. Fick veta det idag. Blev en aningen irriterad. Och eftersom det är den tiden på månaden som man bli lättare irriterad så gjorde ju inte det saken bättre. Men för att få bort känslan så tog jag en sop och började sopa bort grus från assfalten. Fick strax sällskap av Tobias. Får tacka honom oxå för den irriterande känslan försvann ganska fort. Jag tog ut den på gruset + att Tobias piggar upp mig.
Dock känner jag mig så trött idag. Vet inte om det beror på att det är torsdag eller om det är vädret.

linn har haft problem med sin blogg en längre tid. Det har bland annat ej gått att ändra bakrund eller kommentera. I går satte jag mig och försökte fixa det. jag är inte så jätte bra på koder så det tog sin lilla tid men jag löste det. Jag ville pigga upp henne lite :) Gå gärna in på hennes blogg http://www.lodjurets.blogg.se och lämna gärna en kommentar hos henne :P

Jag är utråkad alltså. Nu är det jag som skulle behöva piggas upp ha ha.
Näe fan nu tänker jag krypa ner i badkaret en stund med en god bok. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0