Hjälp oss att bry oss

Hej alla ni som läser det här.
Om någon av er just nu känner att ni inte orkar bry er, inte orkar rösta för att *ingen* bryr sig eller ser dig..
Jag bryr mig jag SER dig....
Det är därför jag lägger min röst på det rödgröna. Jag vill hjälpa al...la er som mår dåligt av Alliansens politik att få människovärde, att ni blir respekterade och behandlade så som alla människor skall ha rätt att bli.
Jag lägger min röst på det rödgröna för att hjälpa dig. Men jag behöver din hjälp att nå ända fram.
DU är viktig därför ger jag DIG min röst och ber dig nu om att vilja hjälpa mig och alla andra som röstar rödgrönt att verkligen kunna HJÄLPA dig ..
Gå och rösta. Din röst är viktig, *DU* är VIKTIG.
Om någon av er nu läser detta och känner någon som har gett upp som inte orkar göra sin röst hörd. Hjälp dem att orka. Tala om för dem att vi alla som röstar rödgrönt BRYR oss om den personen..
TILLSAMMANS*ÄR*VI STARKA!!

Sänd gärna vidare denna texten om du vill hjälpa oss hjälpa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0