En helt vanlig måndag eller?

Jag brukar aldrig tvätta håret på morgonen innan jag ska till jobbet. Mitt hår e tjockt så de tar tid på sig att torka och kör jag med hårblåsen så blir håret matt. Men idag och en morgon för nån vecka sedan gjorde jag det ändå (tvättade håret alltså) och båda gångerna har folk reagerat på jobbet. Inte att det är nytvättat utan jag har fått kommentarer som *Har du gjort nått med håret*
Kanske jag ska tvätta det mer på morgonen och mindre på kvällen.

Jag hade lite otur idag. Vi var på väg in för att äta lunch o jag skulle lägga nått på ett av barnens hylla och lyckas på nått vis slå till med tummen och träffa nageln så den går av en bit. Aj. Den såg ganska rolig ut om man nu ska se det roliga i det hela ;)

Inget biggest loser i kväll. Det är idol istället



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0