Ändringar

De ska ta bort com hem här i huset. Vilket jag inte gillar. Com hem har funkat väldigt bra för mig. Dock inte lika bra för min kusin men det beror kanske på områderna, vad vet jag för han har ofta problem men bor på Körfälltet medans jag bor i Torvalla området. Sappa ska ta över tvn. Det enda som händer då e att mvt blir ztv. I dont care. Dock funderar jag på att köpa tv4 paketet. Så tv grejen är väll inget problem. Värre är det med bredbandet. Jag har ingen aning vad jag ska välja och tiden börjar bli knapp. Min bror ska kolla upp lite och ge råd osv så får vi se. För sappa gäller tydligen bara tvn.

Nu blir det biggest loser
emma
2010-09-20 @ 21:02:50

bredbandsbolaget e bra har ja hört från många =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0