Yes i kväll händer det

I kväll börjar Robinson igen. Det ser jag fram emot. Kalla mig taskig men är det nått jag gillar så är det att äta nått gott till Robinson. Förr så hade jag en myskväll när det var Robinson och åt t ex glass medans jag såg dem sitta där hungriga. Hade såklart varit en annan sak om de inte var där av egen fri vilja. Då hade jag inte gjort såhär men nu har Robinson gått på tv i så många år så folk vet i allafall på ett ungefär vad som kommer hända.
I kväll blir det dock inte myskväll, den blir i morgon till idol. Men vem vet, nästa vecka kanske jag sitter där me en glass igen och ser på Robinson ;)
Sara
2010-10-07 @ 19:25:02
URL: http://sarahwithlove.blogg.se/

Haha det gör du rätt i. Dom gnäller att dom är svaga & hungriga men det borde dom ju veta att det är en av nackdelarna med att vara med i Robinson. Som du skrev, dom är ju där av fri vilja ;P Fast man skulle kanske söka nåt år. Jävlar vad man skulle gå ner i vikt hahahaha XD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0