Vem blev favoriten?

Förra fredagen så var sista programmet i idol innan själva tävlingen drog igång. Jag hade ingen aning om vem jag skulle heja på. Jag hade inte hört nån som fick mig att tänka *wooow den ska jag heja på* men däremot hade jag hittat 3 st som jag gillade. Men visste inte vilken av dem jag skulle heja på. Men när kvällen var över och de 2 sista röstats ut så visste vem jag skulle heja på. Anledningen var att de 2 som röstades ut var 2 av mina och då var det bara en kvar. De 3 var Olle, Chris och Madde. Olle blev den som blev kvar.

I kväll är det första riktiga programmet.
Vem åker ut i kväll?


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan
2010-10-08 @ 19:10:11
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Det blir spännande att se.

Min favorit är hon längst ner till hö, Linnea har jag för mig att hon heter.

Men Olle som kommer härifrån min ö, får gärna komma tvåa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0