STORT minus och ett liiiitet plus

3e säsongen av Dansbandskampen började idag. Jag var tvungen att titta. Massa skulle vara omgjort.
Allt utom en sak får ett stort jävla minus. Även dansbanden. Jag vet att Patrik Combo är här i från och ja de tillhörde de bättre men inget var nått. Det enda pluset var att de hade med alla dansbanden från start och att varje vecka åker ett band ut. Då får alla lika stor chans. Mycket mer rättvist.

En av killarna var lite lik Casper i Arvingarna. När han dök upp i bild så trodde jag först att det var en av Caspers bröder ha ha. Men han e ju med i Glennartz tänkte jag. men sen såg jag att han bara var lik ;)

Nej jag saknar förra året. Juryn, Peter Settman osv. Allt utom uppläget saknar jag. Om man kunde få tillbaka allt det och sen sätta på nuvarande upplägget så skulle det vara mycket bättre.
Veta fan om detta blir nått jag följer. Skulle vara om jag inte har nått annat för mig.

Tyvärr SVT. Där gick ni på en nit. Enligt mig i allafall.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0