Spindeln har förlorat sitt nät

Har inte bloggat på några dagar. Det beror på att jag inte har något internet hemma och jag vet inte när jag får det igen. De håller på och byter. Jag passar på att blogga nu innan jag börjar jobba. Har ingen lust att jobba men man brukar känna så när det är mörkt och kallt ute. Och blåsigt.
Inte har jag nån mobil som funkar heller. Jag fick ju tillbaka min laddare av Linn på förra båten men jag har inte sett den sedan dess och me tanke hur jag mådde då så glömde jag den säkert på båten. Jag ska åka hem till mamma efter jobbet och låna min brors ena laddare. Han har lixom 2 st.
Man är lite väl beroende av sina saker ibland.

Jag måste ta och uppsöka en doktor. Min axel blir bara värre och värre. Vissa kvällar gör det så ont att jag bara vill skrika. Jag låter det gå lite till så får vi se.

Idag är det dags för fotografering på jobbet. Jag hör hur de diskuterar utanför kontoret om bilderna ska tas ute eller inne. Jag föredrar ju inne men det lär väll sluta med ute ha ha. Tyvärr så har jag ingen bra ansikts dag men det får funka ändå :)

Vi får se när vi hörs igen

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0