Se därja

Första avsnittet av Robinson är över. Jösses vilka typer det är med i år. Nog för att man har sett folk som åkt dit bara för att sola o bada men detta är ju löjligt. Och gnället har redan börjat. Det gick fort ;)
Jag hejar på Daniel. Inte för att han är från Östersund (Nu bor han på Gotland) utan för att han visade kämpar anda direkt. Sen att han är ÖSDare är bara ett plus. Ska bli kul och se hur det går. Jag har redan hittat folk som jag vill rösta ut ha ha.
Här kan ni läsa om Daniel + se bild.
http://www.tv4.se/1.1822887/2010/10/04/daniel_sjokvist

Gillar ni Robinson?
Vad tycker ni om Paolo Roberto?
Jag tycker han är en nice snubbe. Han passar bra som programledare i Robinson.
Kan inte påstå att han e lika bra som skådis men ändå gillade jag att se han i en av millenium filmerna.

Snart dags att sova.
Sov gott allihopa :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0