Orolig för fötterna

Jag är orolig för mina fötter. Jobba kommer jag kunna göra i morgon men frågan e hur de kommer klara träningen. Jag ska ju vara i farten med dem i ungefär en timme. Blåsor under fötterna är verkligen inte kul. Ni skulle ha sett mig idag på jobbet. För det första hade jag träningsvärk i ena baksida lår som sen flyttade sig till benvecket o sen tillbaka till låret. Så det kändes ju när jag gick. Oså sen mina 2 fötter. Föresten kan man ha träningsvärk i benvecket? Tydligen. Det visste jag inte ha ha.
Konstigt nog så sa inte ungarna någonting om mitt haltande. Dock fick jag säga till några arbetskamrater för jag såg att de tittade ;)

Jag har länge sett fram emot att testa morgondagens träning men är det värt att förstöra fötterna mer för det? och med onda fötter så kommer jag inte kunna ge allt. Som de känns nu bara 20%. Men de är kanske e bättre i morgon. Frågan e ju hur bra. Kan blåsor försvinna på en natt tro.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0