Mowhahhaa stooooorm

Okej lite övedrivet men nästan. Jösses vad det har blåst idag. Vi var ute i det till på köpet. Vissa barn höll på att trilla omkull. men det slutade inte där. Senare på dagen när vi var inne så titta jag ut och blåsten hade blivit värre. Det är kallt som fan till på köpet. Blåst + kyla är inte kul :P
Jag är säker på att första snön kommer innan oktobers slut.

Nu tänker jag inte gå ut mer idag. Jag ska ta ett varmt bad. ta hand om min fot som har blivit värre (den andra har däremot blivit bra) och sen krypa upp i soffan och titta på Robinson. Kanske fixa lite te.

Sitter för tillfället och snackar med Johan. Han visade mig en bild i går som han skulle lägga upp bland sina foton och idag ville han att jag skulle slänga upp den i Date klubben. Inga problem. Alltid kul med bilder :)

Badkaret ropar nu

Blubb blubb



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0