Här är jag

Ja det har varit tyst här i bloggen. Men jag har varit trött hela veckan. Idag e jag lite piggare men det kan bero på att jag sov, gick upp o åt frukost, la mig för att vila för jag hade huvudvärk och somnade en stund. Tur jag är ledig idag.

Vet ni vad. Minnah är tillbaka i idol. Alice hoppade av. Tråkigt för de som gillar Alice men bra för oss som gillar Minnah. Nått som vore hemsk är ju om Minnah åker ut i kväll. Snacka om jobbigt för henne.
Det är ju Beatles tema i dag. Jag som inte gillar Beatles *suck* men ska ändå bli intressant att höra idolernas versioner av låtarna. Innan jag har hört och sett kvällens versioner så vill jag att Daniel ska åka ut.

Jag ser fram emot denna helgen :)

Nästa vecka ska jag sluta springa så mycket på rullbandet och ge mig på crosstraniern istället. Mer utmaning för kroppen + bättre för fötterna. Konstigt att jag inte har ont i fötterna idag me tanke att jag fick problem i går.

Hummern är i Skåne. Inte så jätte långt från Malmö och det gör mig orolig. Händer ju massa saker där nere. Och jag vill inte att nått ska hända henne <3
emma
2010-10-23 @ 17:48:27
URL: http://renovation.blogg.se/

Ooh ja juat d ja, springer runt en galning här ja .. hmm jag lever än iaf ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0