Gnäll kväll

Vad är det med alla i kväll. Verkar som alla gnäller om någonting i kväll. Vart man än läser så är det gnäll. Och ja nu gnäller jag oxå. Jag gnäller om de som gnäller ;)
Men lixom allt gnällande överallt får ju mig nedstämt. Kom igen folket. Var lite positiva oxå.
Eller i allafall dela upp er. Eller bestämnde ni er för att sammlas på en o samma kväll? ;)

Jag beställde pizza förut. Jag har ju dragit ner på pizza väldigt mycket och abstinensen har gått neråt. Ett tag klättrade jag på väggarna men jag hade bestämt mig. jag skulle dra ner på pizza. Jag åt bara upp halva pizzan. Annars sätter jag i mig en hel utan problem. Pizzagubben sa "Bus eller pizza" när jag öppnade dörren. Och jag skulle vara rolig och sa "jag tar båda" han såg lite förvånad ut ha ha. Innan han kom så var jag ner och fixade porten så han skulle ta sig in. Där ute i regnet stod min granne me sin lilla vovve. Jag snackar me hunden och husse snackar med mig. Hans vovve är så söt. Lust att kidnappa hem den.

Blä nu är jag deppig. Men vädret där ute gör väll sitt det oxå. Jag försöker tänka tillbaka på kryssen för då får jag lite glädje i kroppen. Nästa båt ska bli lika kul även om det är ett annat band. Men det första bandet kommer ju till Östersund i november och det ser jag fram emot.

Nej folket nu rycker vi upp oss :)
Mikkis
2010-10-30 @ 00:03:19
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Ja e ej gnällig ja känner mej tillfreds ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0