Det här ska bli intressant

Eller intressant o intressant. Men i morgon ska jag iväg och träna efter jobbet. För en vecka sedan fick jag blåsor under fötterna som ni mins. Mamma har lånat ut ett par skor till mig som jag ska testa i morgon. Hoppas de funkar bättre. Eftersom jag jobbar 1 tim längre i morgon så hinner jag med mellanmålet på jobbet och maten hinner lägga sig innan jag börjar träningen. Märker jag att jag börjar få blåsor igen så går jag av. Vill inte ha en vecka till där jag har svårt att gå. Jag får ta cykeln eller nått annat i nödfall. Gåbandet e faktiskt inte det enda redskapet på gymmet ;)
Emma
2010-10-18 @ 09:05:01
URL: http://renovation.blogg.se/

ett alt till gåbandet är crosstrainern, där behöver du inte röra fötterna upp och ner utan står still på dom, sen e den mer skonsam mot knäna också :)

Maria
2010-10-18 @ 16:53:02
URL: http://mariachen.blogg.se/

Emma: mmm d händer att jag gör den. Känner jag av fötterna så får jag ta den istället.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0