Björn Hedström

Under min uppväxt så har jag fått höra en hel del dansband i bilen tack vare min pappa.
Vilket betyder att flera olika röster har åkt in i mina öron.
En gång så dök det upp en röst jag gillade.
Ni kanske har hört talas om dansbandet Anders Engbergs orkester.
Under en liten tid så var en kille som heter Bhörn Hedström med.
Det fanns en låt som jag bad pappa spela hela tiden "Glöm inte bort".
(Har du spotify så kan du lyssna här Anders Engbergs – Glöm Inte Bort  )

När ni klickar upp en av bilderna så ser ni att Charlotte Perelli var med i samma band som Björn.
Letade upp killen på youtube. Lyssna på rösten :)


      


 

Mikkis
2010-10-05 @ 23:06:51
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

hehe ja minns hans bidrag, svårt o glömma den outfiten ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0