Både positivt och negativt

Var borta i några dagar. Hände både positiva och negativa saker. Men har bestämt mig för att inte lägga ner energi på det negativa. På det sättet som personen reagerade på så känns det som hon bara ville ha en anledning att reagera så här så det är bäst att vi inte har kontakt antar jag :/
Det är upp till henne.

Jag ska ägna tankarna åt det positiva. Jag röjjde och Linn fick se en ny sida hos mig och hon gillade tydligen det hon såg :) Bra sällskap, trevliga killar, bra musik och inga höga vågor. Sen att 95% var 50 år och uppåt är sak samma. De verkade röjja vid 13 tiden dagen därpå istället ;)
Jag och Linn kröp ner i sängarna vid 5.45 på morgonen. Vi somnade båda två med ett varsit leende på våra läppar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0