Smärta igen

3e dagen. Knarkade alvedon idag så det gick i allafall att uthärda. Orkade till o me ta mig till banken som jag tänkt hela veckan. Kom hem, snackade lite med Linn, fixade mat som smakade mysko. La mig och tittade på Ghost wisperer och somnade. Sov inte så länge dock. Vaknade o var illamående. Tog mig ett bad och pappa ringde mitt i badet. Upp för att se Robinson och åt lite och då mådde jag bättre. Illamåendet gick över.

Snart sova då jag börjar 1 tim tidigare i morgon. Och tydligen kommer jag få snö på mig i morgon av Tobias så det gäller att jag klär mig varmt. Vintern har kommit och barnen är lyriska. Nästan alla. Några av de små gillar det inte för tillfället.

Ska säga natt till Linn och sen tar jag med mig en bok och lägger mig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0