Saknad vän

Eftersom mina vänner är utspridda här och där så saknar man dem när man träffar dem så sällan. Nu är det länge sedan jag träffade Hummern :/ Och jag har ingen aning när vi kommer att ses igen. Undra om hon känner för att få besök nått nästa år. Över en helg typ. Jag e ju ledig Lördag, söndag och måndag numera så om hennes arbetstider skulle passa nångång så. Kanske vi kan göra stan osäker ;)

Om jag mailar nått till Hummern. Kan vara nått i stil me "Jag gjorde nyss det och det" så skulle andra kanske svara "aha hur gick det då?" eller "vad kul" medans Hummern kan komma i nått som gör att jag drar på munnen. Hon e rolig. Hon e knäpp :P min goa hummer <3

Så länge vi inte dricker vin som gått ut så vi spyr o mår dåligt så vore det kul att ses snart igen ;)


Mikkis
2010-11-23 @ 21:07:26
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

sv: Hahaha ja den resan går till historien hahaha, jisses xD Vissa vart ju nån erfarenhet rikare ;) Medans andra fick visa att man kan ta hand om vissa haha

emma
2010-11-23 @ 21:08:57
URL: http://renovation.blogg.se/

Du är alltid välkommen på besök! :D jag lägger mitt eget schema så jag fixar isf ledigt lör-mån :) kom inte under snöoväder bara haha! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0