Ont lite här och var

Har haft ont lite här och var idag men värst har varit ryggen. Jag var tjock i halsen o hade lite ont i den när jag vaknade. När jag kom till jobbet så började jag känna av nederdelen av ryggen. Jag bad till o me ett barn sitta på den delen en stund och det var skönt men så fort hon gick av så var det samma visa. Efter jobbet har jag både känt av höger axel7arm och vänster fot. Men ändå har ryggen varit väst. Nu har dock det mesta gått över. Det enda som känns e ryggen men den har blivit bättre. Oså lite halsen då.

Har gått runt och tänkt på en sak ett tag men hela tiden slagåt bort tanken. Idag kom pappa med det förslaget som jag tänkt på så i morgon måste jag ta mig ett snack med jobbet. Bara att hålla tummen.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0