Oh söting

Var till apoteket idag för att kolla om det kommit in nått recept. Doktorn har ju inte hört av sig fasten jag 2 gånger har kontaktat att jag behöver snacka med henne men medecinen hade hon minnsan skickat ut. Aja. När jag fått medecinen och går till kassan för att betala så ser jag en jätte fin kille. Såg ung ut. 20 kanske. Kan ju inte fråga :P Men fin var han. Kanske man ska gå förbi där oftare ;)

Nu ska jag krypa ner i badkaret (vad ovanligt ha ha) och läsa lite. Sen blir att jobba lite vid datan *gäsp*
Bäst att få så mycket som möjligt gjort innan Robinson. För då kan jag slappna av :)
Det bästa vore ju om jag även hinner göra sakerna jag tänkte göra i morgon (inte troligt) för då kan jag ta det lugnt i morgon :)

Sov morgon i morgon. De frågade på jobbet idag om jag kunde ändra min arbetstid i morgon. De behövde mig. Ont om personal. Klart jag ställer upp om jag kan lixom. Sovmorgon e ju trevligt. Dock inte lika trevligt att jobba 1 tim längre istället då ;)
Hem och fixa innan idol. Känner att jag har en del att göra nu dessa 2 dagar. Lite stressad ja :P

Puss på er :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0