Kärleks tema

Minnah gick från att göra en av mina favo låtar förra veckan till att denna vecka göra en låt jag inte gillar
Jays och Elins låtar gillar jag. Olles tror jag inte att jag har hört.


1. Andreas Weise
Låtval: Higher & Higher – Jackie Wilson


2. Geir Rönning
Låtval: Heard It Thought The Grapevine – Marvin Gaye


3. Minnah Karlsson
Låtval: Whataya Want From Me – Adam Lambert


4. Jay Smith
Låtval: Here Without You – 3 Doors Down


5. Linnea Henriksson
Låtval: My Baby Just Cares For Me – Nina Simone


6. Elin Blom
Låtval: Forever Young – Alphaville


7.Olle Hedberg
Låtval: Free Fallin’ – Tom Petty

Tiia
2010-11-04 @ 20:13:41
URL: http://hush.blogg.se/

Trodde forst att det stog Arne Weise




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0