Jag tycker en sak och resten något annat

Det är jag mot resten idag. Och det oroar mig. Bara att hoppas att fler tycker som jag men det är väll att hoppas för mycket. Jag snackar om idol. Min favvo är Olle som de flesta vet och jag kan hålla me om att han var inte så jätte bra idag men han var inte sämst. Andreas var sämst, Minnah näst sämst och sen har vi Olle.

Sen var det dags för duetterna. Jay och Linnea först ut. Jag tyckte det skar sig. Lät inte alls bra. Sen hyllar juryn dem. Hm okej? tänkte jag. När det var Olle och Andreas så jubla jag nästan. Tyckte det lät jätte bra. Då sågar juryn dem.

Jag kommer få höra nu "du kan inte mena allvar" jo men faktiskt :)
och tro det eller ej men jag skulle kunna tänka mig att vilja att Andreas och Olle spelar in låten på skiva, så detså :)

Jag hoppas inte Olle åker i kväll :/


Ah såg sen att aftonbladets läsare höll me mig angående duetten med Andreas o Olle :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0