En lördag i vilans tecken

Jag utnytjar helgen maximalt till att vila. Jag vaknade ju i torsdags och kände mig vissen. Glad att det var sista dagen innan helgen för mig. Jag är ledig ända tills tisdag. Har jag tur så kan jag få bort den här jävla hostan i allafall. Men gärna hela förkylningen.

Lördagar har inget bra tv utbud tycker jag. Jag har dock några filmer jag ej sett som jag lånat av min kusin så jag kröp ner i soffan tidigare i dag och kollade på Hide and seek som jag blev besviken på. Det enda den filmen gjorde var att få mig att inte bli så sugen på att bada badkar på ett tag ha ha. Men d var bara för att flera av liken hamnade där i filmen. Jag är inte rädd. Lite osugen bara ha ha. Dock så behöver jag tvätta håret så det får bli badkaret i allafall.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0