Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter Gerd Hanna Maria Bredin och föddes den 4e augusti 1981 i Östersund. 22.13 för att vara exakt ;) Jag har en bror som heter Tobias som är 7,5 år yngre än mig.
Jag har bott i Östersund i nästan hela mitt liv. Under en 2 års period så bodde jag i Karlstad men flyttade sen tillbaka till Östersund.

Min uppväxt har inte varit nån dans på rosor. Snarare på taggar. Tyvärr tog det inte slut när jag blev vuxen. Jag skulle inte ens vilja att min fiende fick utstå det jag har fått uppleva. Det är först nu som jag har börjat leva och vågar se frammåt. Det tog många år men bättre sent än aldrig eller hur.

Jag har pluggat en hel del i mitt liv. Först grundskolan, sen blev det gymnasiet där jag läste "Barn och fritid" med inrikting barn. Läste även "personlig/elevassistent utbilningen" på folkhögskola. Det har även blivit Datakörkortet. Har även tagit lite småkurser i photoshop, webdesign, medmera. Men sedan några år tillbaka jobbar jag på en förskola. Har varit intresserad av barn så länge jag kan minnas. Redan som 14 åring började jag med praktiker och sommarjobb på förskolor. Tills nyligen jobbade jag även för dansbandet Date men sa upp mig. Anledningarna tänker jag inte gå in på.

Musik är ett stort intresse hos mig. Även att läsa. Man kan nog kalla mig för en bokmal. Men tro inte att jag är tråkig för det. Jag gillar även att festa loss eller gå på dans 8dansar dock inte så jätte mycket men gillar musiken).
Musiktokig bokmalsparty brud kanske man kan kalla mig.
Men frågar ni mina vänner så säger de ett enda ord. Galen








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0