YEEEEEES Danmark är vidare

Pju det var spänt in i det sista. Jag höll verkligen tummarna för Danmark. Röstade 2 gånger till och med :)
Hur det skulle gå för Sverige sket jag i. Ingen bra låt och Anna är sisådär. Hade hon gått vidare så hade det varit enbart för hennes röst för dne är lite annorlunda. Tyckte till o med hon lät lite sämre än vanligt i kväll. Kan ha varit nervositet.
Men jag trodde ändå inte att hon skulle gå vidare i kväll. Och jag hade rätt.

Jag har hejat på Danmark ända sedan jag hörde låten. Och bojkottat Sveriges låt sedan start. Låten går doc lättare att lyssna på när det inte är Anna som sjunger den.

Det roliga i det hela är ju att Sverige blev erbjudna Danmarks låt men bojkottade den. Jo jo.
Ett tips Sverige för att det ska gå bättre. Ta med de låtar ni inte gillar nästa år.
Fast Sverige skyller väll på att hon hade sånt hårt motstånd

Jag har haft rätt på ett ungefär i flera år nu när det gäller Sveriges vinnar låt. Kan inte jag få ta ut nästa års vinnare oså ser vi hur det går då?


Mikkis
2010-05-28 @ 14:17:33
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

sv: Så bra låt de va! Hörde de på radion tidigare på dagen. Jag brukar försöka att inte lyssna på låtarna innan så man ska ha öppet sinne för alla låtarna. Danmarks va verkligen bäst! Tyckte oxå Anna lät så nervös först, men vem fasiken skulle inte ha vart de egentligen. Men ändå. Jag har knappt hört den låten på radion sen den vann, den ja hört mest e "Underbar" med Kalle o sen Olas.

Mikkis
2010-05-28 @ 14:19:55
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Sv: ja just de ja de skulle ja ju svara på, jajemen Ernst hade skor på sej o jeans o en vit tröja o e lång som en flaggstång.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0