Vaken eller?

Herre min skapare vad jag är trött. Sitter på centralen med Hummern. Hennes tåg går flera tim innan mitt så jag kommer bli själv snart. Mitt går 23.50.

Kom från båten idag och kan medela att jag inte har sovit alls. Det var själv valt i och försig.
Men nu är jag så trött så jag nästan somnar sittandes här.

I vilket fall som helst så var det bästa kryssen ever :)

Nu väntar 2 dagars städning innan Stina kommer. Ska även träffa upp Jonas för lite maskin genomgång. Att jag ens orkar tänka på det just nu, fy fan :)

Dessa skor passar inte att gå en massa i. Nu kan jag knappt stå på fötterna. Jag får rota hemma om jag hittar mina andra sulor och se om det hjälper.

Nu tänkte jag säga hej då innan jag skriver nått helt osammahängande

Emma
2010-05-04 @ 11:14:56
URL: http://renovation.blogg.se/

Vi hade verkligen hur roligt som helst!

Detta måste göras om! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0