Nått

Nått jag har reagerat på är att många vänder kappan efter vinden. Ena stunden säger de att de avskyr en sak och sen dröjer det inte länge fören de gör samma sak själv men lossas som ingenting och försöker säga emot det.
Nej men jag gör inte si eller så.
Men herregud människa jag e inte dum. Dessa personer kastar ofta sten i glashus. Jag har ofta diskutioner med mina vänner om sånna här personer. Vi kan inte riktigt förstå vad de håller på med.
Såklart jag har säkert gjort det nån gång jag med men nu snackar jag om folk som gör det titt som tätt. Lixom pratar emot sig själv. Man kan undra om de är skitso. 2 olika personer i kroppen.

Själv är jag ingen kappvändare. Därför fick jag stå ut med mycket mobbing. Men jag vägrade att ändra mig för någon annan än mig själv. Kan jag inte stå för det så ska jag inte heller vara den personen. Jag ska vara mig själv.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0