Linn Wendel



Jag tänkte ta och berätta om en mycket god vän till mig. Tösen heter Linn och är 21.

Vi fick kontakt via internet på Sebastian Karlsson´s hemsida. Jag vet inte vem som tog kontakt med vem först men huvudsaken att det hände. Jag mins att jag gjorde en banner till henne med en bild på henne där hon ser koko ut och en koko bild på Sebastian och skrev nått i stil med
"We are crazy but we like it"
Har suttit och letat efter den men hittar dne inte. vet att dne ska finnas någonstans på min data.

När jag åkte till Stockholm i juli 2006 så bestämnde vi oss för att ses live. Linn var då 17 år. Vi umgicks en stund och jag gillade henne. Sen sa vi hej då för att ses senare på kvällen då vi gick på sommarkrysset.
Visst blev vi vänner men vi var inte så jätte nära. Visst hade vi våra perioder men vi kom inte varandra nära även om vi var vänner. Vet inte varför. 2009 så började vi komma varandra allt närmare. Vet inte vad det berrode på men den största skillnaden började jag märka i början av 2010 och ju längre tiden går, destå närmare kommer vi varandra.

Kunde såklart inte låta bli att följa henne när hon var med på tv.


Jag har tyckt om henne från första stund men nu älskar jag henne. Hon är min klippa just nu. Jag vill inte förlora henne. Inte bara för att hon är min klippa utan för att hon är hon. Hon är galen och ibland undrar jag hur långt hon kan gå men i slutändan gillar jag det. Jag är själv galen och jag måste vänja mig vid att möta min överman ;)

För ett tag sedan fick jag ett nervsammanbrott eller vad man ska kalla det. Anfall? Nej Anfall är fel ord. Men hon märkte att nått var på gång och hon lämnade inte min sida. Tillslut gav min kropp upp och då fanns hon där och tog emot mig. Hon släppte mig inte på länge.

Det jobbiga är att bo så långt ifrån varandra. Hon har bott i Stockholm i flera år nu men nyligen återvänt till sitt älskade Nora. Men vi har bestämt att jag ska komma och hälsa på.

Hon har ingen aning hur mycket hon betyder för mig.
Tack för att du finns älskade Linn.
Tack för att vi fick kontakt.
Tack för att du är min vän.
Jag älskar dig
vendela
2010-05-13 @ 12:43:55
URL: http://mandellas.blogg.se/

hej fin blogg:Dkolla gärna in min;)

Sophia
2010-05-15 @ 09:35:21
URL: http://zooophia.blogg.se/

sådana vänner ska man hålla i..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0