Jo för sjutton

Två dansanta damer satt och pratade. Den ene sade:

-Jag dansade en underbar gnuss med den där trevliga Kurt Nilsson igår, och han frågade om vi inte kunde gå ut på en date bara han och jag. Visst var väl du ute med honom nån gång förra året? Hur var han???

-Ja du, det ska jag berätta, sade den andra. Han kom punktligt till min lägenhet, klädd i en ursnygg kostym och med sidenslips och matchande näsduk i bröstfickan. Dessutom hade han med sig en helt otrolig blombukett.
Vi gick ut på gatan och där stod en limousine och väntade på oss. Chauffören hade till och med uniform!!!
Vi åkte till en jättemysig restaurang och där började vi med en riktigt dyr och fin champagne för att sedan äta en fantastisk fyrarättersmiddag i skenet från levande ljus. En stråkkvartett spelade för oss vid bordet under efterrätten till och med!!!
Efter det gick vi och såg en mycket vacker och gripande teaterföreställning. Det var en fantastiskt stämningsfull date!

-Åååh, vad härligt, suckade väninnan. Vad hände sedan då?

-Jo, det ska jag tala om för dig. Jag bjöd in honom i lägenheten på en kopp kaffe, och väl innanför dörren förvandlades han till ett vilddjur!!! Han var inte alls längre den fine och känslige man jag hade lärt känna under själva daten!

Han slet sönder min finaste klänning, rev av mig underkläderna med tänderna och sedan halade han fram den största grunka jag någonsin sett och satte på mig inte bara en utan två gånger. Helt vansinnigt!!! Jag blev helt mörbultad där nere och kunde inte gå normalt på flera dagar!!!

-Oj, herreguuud!!! sade väninnan. Så du tycker inte att jag borde gå ut med honom då?

-Jo, för sjutton, visst ska du gå ut med honom!!! Jag menar bara att du ska ta på dig en gammal klänning!!!
S E V D A Y E T I S ♥ - SEVDAS.BLOGG.SE
2010-05-31 @ 11:09:21
URL: http://sevdas.blogg.se/

sv: hahahaha whaaat xD?

MyzaaN
2010-05-31 @ 16:22:00
URL: http://myzaans.se

Då får jag väll säga grattis då ;)

Du vann 50 spotlights på blogglovin.

har tagit kontakt med de som jag höll tävling och hoppas på att du kan få dem so fort som möjligt :D

Mikkis
2010-05-31 @ 17:10:55
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Tsssssssssssss dessa Arbogingar xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0