Ha ha ha

Tre gifta väninnor var på vift i Arbogaparken utan sina äkta män. I pausen satt de och diskuterade sexlivet.

-Det är så konstigt, sade den ena, Kalles kulor är alltid alldeles iskalla när jag har sugit av honom!

-Ja men, sade den andra, det är Eriks kulor också när jag sugit av honom! Vad konstigt!

-Usch, fyyy vad ni är äckliga! sade den tredje. Jag skulle aldrig ta en sån där i min mun!!!

-Du är galen, sade de båda i kör. Det vet ju alla att enda sättet att få behålla sin man är att suga av honom då och då!!!

Lite senare i veckan skulle de tre väninnorna träffas för en fika på stan. Fru nummer tre kommer då in på kafét med en präktig blåtira. De andra frågar förfärat vad det är som har hänt.

-Jag gjorde precis som ni sa, berättade hon, jag gick hem och sög av min man. Och sen sa jag att det var väldigt konstigt att hans kulor var varma efter en avsugning, när Kalles och Eriks kulor var iskalla!!!!
Stina
2010-05-22 @ 10:03:57
URL: http://guchie.blogg.se/

idiot :P

Elin - Design&Makeup
2010-05-22 @ 13:30:14
URL: http://www.designandmakeup.se

Grattis du har blivit utlottad till en av finalisterna i veckans blogg! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0