Försöker

Försöker övertala min bror att följa med på nån av danserna jag ska på i sommar.
Han brukade gå ut och dansa förut men la ner det. Först sa han nej och nu blev det kanske. Jag ger inte upp ;)
Och då ska jag tvinga han att dansa med mig. Vi har aldrig dansat ihop så det kan bli intressant.
Ska beta av hans kanske bit för bi fram till i sommar ;)

Jag hade ju tänkt cykla till pappa idag. Bra motion men det spöregnade. Attans.
Men har fått motion av att hjälpa han idag i allafall. Alltid något :)
Sen kom broder dit och åt middag.

I morgon har jag pulsspin inbokat på kvällen. Hoppas jag inte är för trött. Sure jag är ledig i morgon men ska upp tidigt för att jaga doktorn. Och då menar jag verkligen jaga oxå. Via telefon alltså. Måste få tag i åbäket i morgon.
Nu passade jag på att boka in ett bodypump pass på söndag på kvällen. Skönt att komma igång me träningen igen efter några veckors uppehåll. Träning + jaga ungar + promenader.
Jaga ungar lät ju lite brutalt :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0