Fan vad nice

Fick nyss mail från mitt gym. Det ska tydligen bli nyckelgym. Vilket betyder att det är öppet längre och vi medlemmar kan låsa upp med vårat kort. Numera stänger de senast 21.00. Den 15e börjar de testa detta med nyckelgym och stänger då 23.00. Mellan 06.00 - 23.00 alltså.
Jag kollade upp hur 6an går när jag ska ta mig hem. På lördagar går sista 22.45.
Vilket passar riktigt bra. Vardagar + söndagar går sista 23.15 utom på fredagar. Lite mysko det där ;) Fredagar är det 22.45. I allafall såg jag att det stod en liten 2a åvanför dessa sena tider. Det betyder att den går 4ans väg från Torvalla centrum. Vilket betyder att jag kan åka ända hem. Snacka om nice :P
Tror ta mig katten att jag ska testa att träna sent nån kväll och se om det passar mig.

Appropå träning. Jag har inte tränat bodystep sedan jag fyllde på mitt gymkort igen. Idag träffa jag på min bodystep intruktör på hennes jobb på mittpunkten.
Hon: Och vart var du i går?
Oooops ;) Hon fick mig att lova att komma på tisdag. Hon tyckte att jag skulle köra båda hennes pass nästa vecka bara för att jag varit borta ha ha. Fan då ;)
Nästa träning som är inbokad är doc bodypump på fredag.
Tiia
2010-05-12 @ 17:46:00
URL: http://hush.blogg.se/

Du testade Body Combat va? Var det kul?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0